2017. június 28., szerda

Insta looks #3

Nem sok időm van, és sajnálatomra a fesztiválozást is kihagyom, de szombaton vizsgázom parapszichológiából, úgyhogy drukkoljatok! Köszönöm! :-)

1. Strandhangulat: fonott vintage táska, csíkos top (Dori hozta Londonból), a piros szoknyát pedig tavaly varrtam.


2. Ropogós, rózsaszín ruha a városi minimalizmus jegyében. Kb. 3 éve varrtam Burda szabásminta alapján. Az idei nyár egyik trendpárosa a piros-rózsaszín, és nekem most mindkét színből viszonylag sok ruhám van, úgyhogy biztos még sok ilyen outfitet kipróbálok a nyáron. (Táska: Betsey Johnson.)


3. Csupa bordó vagy burgundi, kinek hogy tetszik; egy kis csillogó rózsaszín cipővel megbolondítva, ez úgysem gyakori színpáros. A topot maradék bársonyból varrtam, a fodros aljú nadrág, vagy culotte az Asos-ról van.


4. És hogy az új kedvenc cipőmről is szót ejtsek, a múltkor beleszerettem, még a túlzott fényessége ellenére is. Egyébként magas sarkú papucs, azaz mule, amit én nagyon szeretek, és irtó kényelmes! Sokszor ehhez a papucshoz hangolom a szettemet :-) A rojtos fülbevaló és a fonott táska a bolhapiacról van, a topot egy régiből alakítottam át és nagyon szeretem. (Fehér farmer: H&M.)


5. A farmert már ki akartam dobni - többet nem veszek direkt szaggatottat, mert a lyukak mentén leszakadnak a rojtok, térdesedik, stb. Viszont a többi része teljesen jó állapotban volt, hisz még csak fél éve vettem. Aztán megláttam egy képet egy szalagokkal, rojttal díszített farmerről és kitaláltam, hogy így fogom megmenteni a sajátomat is. Azóta jobban szeretem, mint újkorában! (Táska: vintage, Szandál: Steve Madden.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése