2017. június 5., hétfő

Absolutely feminine

Azt hiszem, most ez lesz a kedvenc outfitem, úgy érzem, annyira én vagyok! Szeretem ezt a halvány rózsaszín árnyalatot, a topnak a mintáját és szabását, na meg a szupergyilkos Steve Madden szandált... Számomra ez a tökéletes, nőies, nyári szett -  majd kipróbálom a sötétebb változatát is, ugyanis megvettem a felsőt feketében is.
Nekem nem pihenéssel telt a Pünkösd, mert hétvégi suliban voltam, aztán az Apukámnál. Misi ma elég hisztis (sajnos múlt héten többször lázas volt a fogzás miatt), úgyhogy őszintén szólva eléggé várom már az estét és talán én is jól alszom ma éjjel :D Remélem, nektek jobban telt a hétvége!

Top: New Yorker, Szoknya: varrtam (DIY), Táska: Londonból, Szandál: Steve Madden (Stecy)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése