2017. április 3., hétfő

Red // power

Egyre jobb az idő, a hétvégén is már kabát nélkül voltam. Most jön még néhány nyugis nap és aztán megyek dolgozni. Néhány ruhát már be is szereztem hozzá, mert hirtelen rádöbbentem, hogy alig van tavaszi felsőm, de azért más téren is lenne mit pótolni a ruhatáramban.
Na, de a múlt héten egy kis barátnős programot csináltunk, persze a két kisgyerekkel együtt. Akkor viseltem ezt a szettet. A szoknyát egy éve varrtam és bár ritkán hordom, azért nagyon szeretem, mert különleges darabnak tartom. Szerintem fogok is még ebből a fazonból több színben készíteni. A piros nekem mindig erőt ad, ezt azóta vettem észre, mióta nem direkt, csak észrevétlenül száműztem a piros ruhákat a szekrényemből, talán egy-egy darab maradt általában, de amikor azt vettem fel, magabiztosabbnak éreztem magam. Ti hogy vagytok ezzel? Van olyan szín, amiben a legjobban érzitek magatokat?

Pulcsi: Primark, Szoknya: varrtam (DIY), Táska: Petrity, Fülbevaló: vintage





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése