2017. április 21., péntek

Dorko Remember Your Roots rendezvény

Április elején emailben meghívást kaptam a Dorko rendezvényére, ami a Remember Your Roots nevet viselte. A kampány lényege, hogy felhívja a figyelmet a környezet- és természetvédelemre, és ezúttal a Pangea Környezetvédelmi és Kulturális Egyesület székhelyén, Pénzesgyőrben szerveztek önkéntes, támogató akciót, egybekötve az új kollekciójuk bemutatásával.
Sajnos sok, bloggereknek szóló eseményt ki kell hagynom - bakonyi lányként, de jelenleg soproni lakosként -, de az Apukám még a Bakonyban lakik, hozzá kéthetente megyünk, ezért nagyon megörültem, hogy el tudok menni (mindössze 25 km-re volt tőlünk), ráadásul két, hozzám közel álló témát vegyítenek: a divatot és a természetvédelmet. A második diplomámat természetvédelmi mérnök szakon szereztem és most is hasonló téren dolgozom, gombaszakértőként, de korábban gyakorlatoztam és dolgoztam a Fertő-Hanság Nemzeti Parknál, és azóta is kapcsolatban állok velük, most például ősszel tartok nekik egy  gombaismereti túrát :-)

Na, de visszatérve, Misit is vittem magammal, mert nem tudtam "hová tenni", de nem is akartam, mert gondoltam, majd kedvére szaladgálhat és biztosan lesznek állatok is. A számításom bejött, bár eleinte aggódtam, hogy beengednek-e így, de aztán nem kérdezte senki, ki vagyok és miért vagyok gyerekkel. Végül Misinek akadt játszópajtása is, Alfonz.
A nap folyamán beszéltek egy kicsit a Remember Your Roots kollekcióról, amit meg lehetett tekinteni a sátorban, közben a Soulwave szolgáltatta az élőzenét. Utána közösen elültetett a csapat egy fácskát,  majd az ebéd következett: szabadtéri kemencében sült, zöldséggel és husival töltött langallót kóstoltunk. Később különböző tevékenységeket lehetett kipróbálni, például kertészkedést, medvehagymaszedést az erdőben, kézműveskedést, kinek-kinek kedve szerint. Gondolhatjátok, hogy Misivel nem nagyon lehetett benevezni egyikre sem, talán másfél cserépnyi gyógynövényt tudtunk elültetni, de úgyis inkább többnyire a gyerekekkel játszottam és vigyáztam rájuk.
Egyébként nagyon profi volt a díszlet és a körítés, a Dorko-sátor, a fémhordók, a zászlók és bögrék... Nagyon jó a kollekció, főleg a parafa berakások tetszettek a cipőkön, szerintem nagyon ötletes. Még Apukámnak is tetszettek a cuccok, úgyhogy most legalább nem kell azon gondolkodnom, mit vegyek neki névnapjára :-)
Köszönöm a meghívást és mindenkinek szeretettel ajánlom, hogy látogassátok meg a Pangea Egyesületet is, akár önkénteskedéssel, akár csak úgy, mert csodálatos környéken van. Hiába, a Bakonynak számomra nincs párja, mindig hiányozni fog :-)

A fotók egy része saját, egy része a Dorko tulajdona, itt meg lehet nézni a többi képet.



Misi kiválasztotta a kedvencét. Van 24-esben? :-)








A cuki foltos kutyus, azt hiszem, Pöttyösnek hívják



Avaaa, nézd, gitárok!


Zsuzsival (Marge) egyeztetek a gyerekeket illetően




Nem voltunk ilyen mérgesek ám...


Rackajuhokkal is barátkoztunk







Misi megkergette Lunát, a mókás tacsit is



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése