2016. december 18., vasárnap

Karácsonyi pulcsi

Egyik olvasóm keresett karácsonyi pulcsis bejegyzéseket, és megpróbáltam valamit összehozni egy kölcsönpulcsi segítségével (köszi, Ági!), mert nekem most egyáltalán nincs ilyenem. Karácsonykor még a tesóm fenyőfás pulcsijával is tervezek valamit, úgyhogy akit érdekel, majd nézzen fel az oldalra :-)
Egyébként ma kimentünk a bolhapiacra és sikerült egy csomó retró karácsonyi üveggömböt vennünk. Kicsit aggódok, hogy Misi mennyit fog eltörni belőlük, de én annyira imádom ezeket a békebeli díszeket! 10 évig nem volt karácsonyfánk, idén lesz először, újra. A kisfiunk kedvéért állítjuk fel, kíváncsi vagyok, mennyire fog tetszeni neki.
Teljesen nyugodt vagyok, az ajándékok nagy része megvan, már csak a karácsonyi ételekhez kell megvenni a hozzávalókat. Valami korai vagy késői időpontban kellene mennem, mert pár napja egy órát álltunk sorba a pénztárnál és micsoda szerencse, hogy Misi minden aprósággal el tudja magát foglalni! Fél óráig tologatta előre-hátra a kosarat, aztán a tojástartókat nézegette, végül egy zacskót fújtam fel neki. Mindenki őt dicsérte mögöttünk, hogy milyen jó kisfiú, és én büszke is vagyok rá ♥

Mindenkinek nyugodt, szeretetteljes karácsonyi készülődést kívánok! ♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése