2016. december 27., kedd

Karácsony 2016

Karácsonykor Apukámnál voltunk, úgyhogy a mai bejegyzéshez gyorsan reggel lefényképeztük a karácsonyfánkat (és engem), amíg még egyben van. Éppen ezért sincs alatta ajándék, illetve nem is volt, mert a családnál ajándékoztuk, ahol nem is volt fa. Már tíz éve állítottunk utoljára karácsonyfát, amikor Anyukám még élt, aztán a halála után már nem volt ugyanolyan az ünnep és fára sem vágytunk. Most a kisfiam miatt szereztünk egy aranyos kis fenyőt, és eddig - lekopogom - Misi nagyon jól viszonyul hozzá, nem ráncigálja, csak néha leszed alulról egy díszt és valahol odébb visszarakja. Pedig még régi fajta, törékeny gömbök is vannak rajta. 
Megmondom őszintén, nagyon nem volt kedvem dekorációkat készíteni, úgyhogy semmi tervezés nem volt a karácsonyfa színeit illetően. 10 év kihagyás után díszeink sem nagyon voltak, és teljesen megrökönyödtem az árakon, úgyhogy a bolhapiacon néztük körül, ott szereztük be a retró gömböket is. Az került a fára, amelyik színből a legtöbb volt, így lett piros-arany-bézs. Kicsit talán szokatlan a kék fal előtt, de nekem egészen tetszik. A pulcsit Londonban vettem a tesómnak és kölcsönkértem, hogy legyen még egy karácsonyi pulcsis bejegyzés, de itthon már ebben látogattam körbe a szomszédainkat. 
Egyébként már nagyon vágyom valami "nem karácsonyi" eledelre, például egy pizzára. Azt hiszem, édességmérgezést kaptam :D
Nektek hogy teltek az ünnepek?

(Fenyőfás pulcsi: Primark, Szoknya: vintage)







1 megjegyzés:

  1. Utólag is kellemes ünnepeket! :) Nekem nagyon tetszenek a kottás és dobozos díszeitek. Mi papa halála után voltunk úgy évekig, hogy valami nagyon megváltozott, nincs annyira kedvünk stb, de a fa nálunk nagyon szent tehén.

    VálaszTörlés