2016. október 3., hétfő

Park

Régen írtam a blogra, pedig félig kész van egy beszámoló az elmúlt időszakról. Most mégis csak egy gyors bejegyzést teszek közzé, a másik befejezését későbbre halasztom.
Az egyik barátnőmmel ebédeltünk a Kockában, aztán Misit szabadjára engedtük a Deák téren a szökőkútnál, ahová vadgesztenyéket dobált bele a vízbe. Remélem, a hűvösebb időben is sokat tudunk kint lenni Misivel a szabadban, mert nagyon szereti.
Én mostanában egyszerű outfiteket viselek, új kedvencem ez a szaggatott farmer, amit leárazva sikerült beszereznem, illetve a fekete, hosszú ujjú felső. Bár sokakat már csizmában láttam, én minden évben a lehető legtovább viselem a szandáljaimat, ezúttal is a magassarkú "mule" papucsot vettem fel, és egy csillogó piros táskával dobtam fel a szettet.
Misit bordó felsőbe és sötétkék nadrágba öltöztettem, de még jó, hogy eltettem a dzsekit is, nagyon feltámadt a szél. 
Nektek hogy telik az ősz?

Farmer: New Yorker, Felső: H&M, Cipő: Deichmann, Táska: Betsey Johnson
Misi ruhája: Kabát és cipő: F&F, Felső: Mango






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése