2016. október 16., vasárnap

Outfit // Sopron

Október nagyon sűrű hónap az idén, az egyetlen szabad hétvégémen, amikor a szülinapom is volt, itthon akartam maradni. Szombaton Misivel Fertődre mentünk a bababörzére, őszi cipőt kerestem neki, és találtam is. Utána barátaink jöttek hozzánk a kis három hónapos babájukkal, hogy Misi megismerkedhessen vele. 
Ma bolhapiacra mentünk, mert már elég régen voltunk, Misinek vettünk ott egy kukásautót. Az első szava az, hogy kuka. De ha jól megfigyeltem eddig, minden kisfiú imádja a kukákat és kukásautókat. Van bennük valami varázslat, az biztos. 
Mikor már eleget láttunk a piacon, megnéztük a soproni vasútmodell-kiállítást. Gábor gyerekkora óta vasútrajongó, és jó tíz évvel ezelőtt még elég gyakran jártunk ilyen programokra. Hihetetlen jó dolgokat építenek a terepasztalokra, nekem a kedvenceim az olyan apró részletek, amelyek mozognak is, például a hegesztő ember, vagy a kovács, de láttunk verekedő rosszfiúkat is, meg csipegető tyúkokat, és igazi tűzoltást, amikor egy szántó gyulladt ki. Én nem voltam vonatmániás, de egyébként nagyon szép hobbinak tartom. Nagy álmunk egy utazás az Isonzó-expresszel, reméljük, jövőre az is összejön.
Tudat alatt sokszor választok mostanában sötét színeket. Tetszik a navy, a fekete és a szürke hármasa, meg a klasszikus vonalak. A kockás sál és a piros rúzs az, ami kicsit élénkíti a szettet. A képeken Sopronban, a Petőfi téren voltunk Misivel. 

Pulóver: Asos, Nadrág: Bonita, Sál: F&F, Táska: Petrity, Cipő: Sacha






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése