2016. szeptember 14., szerda

Go Green

Az egyik jó módszerem az új öltözködési ötletekhez, ha színek szerint rendezgetem a gardróbom tartalmát. Ilyenkor egymás mellé kerül egy szín több árnyalata, és nem is gondolná az ember, milyen izgalmas kombinációk jönnek így létre. Mostanában nagyon tetszik az a trend, hogy tetőtől talpig egy színbe öltözünk, illetve eltérő árnyalatokat használunk egy szetten belül, így dobtam össze a mai outfitet is: a fenyőzöld vintage szoknyához "zsályazöld" topot vettem fel, a derekamra egy vastag méregzöld vintage övet dobtam (imádom a giccses csatját!), és végül egy türkiz szandált a lábamra- kész is a go green szerelés! Egyébként nem szeretem a zöldet, nagyon nem az én színem. Ti mit gondoltok?

Táska, öv, szoknya: vintage, Top: New Yorker






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése