2016. augusztus 8., hétfő

Halter top

Nos, igen, már nem vagyok olyan vékony, mint régen, de annyira már nem bánkódom miatta, inkább megpróbálom elfogadni a dolgokat úgy, ahogy vannak (kivéve a rosszabb napjaimon, de ezt hagyjuk is). Nyáron pedig nem öltözhet be az ember nyakig, én meg különösen utálom a forróságot, úgyhogy igyekszem minél kényelmesebb és kevesebb ruhát felvenni :-) Talán a legkedveltebb nyári szerelés a farmersort és top kombináció. Én nem vagyok az a farmersortos típus, de kétségkívül megy mindenhez, úgyhogy érdemes egyet beszerezni. Amit én viselek, az egy vintage darab, és hosszabb volt (ilyen), de úgy nem voltam elégedett vele és levágtam (lehet, hogy majd ki is rojtozom még jobban). 
A topot, ami egyébként egy body, nemrég vettem a H&M-ben. Ez a "halter" nyakkivágás a 90-es évek végén volt divat és volt is egy ilyen bordó ruhám (még meg is van). Én nagyon szerettem ezt a trendet akkor is, most is. De a nagy kérdés: ezt ki tudja melltartóval viselni? Akárhogy is nézzük, mindenhol kilátszana valami belőle, mert hátul is kivágott a felső.
A magas sarkú papucsot most kaptam a tesómtól névnapomra, mert annyira le volt árazva, hogy azt mondta, nem lehet ott hagyni! (Ha még tart a sale a H&M-ben, biztos találtok ilyen cipőt!) Van vagy 15 cm magas a sarka, de abszolút kényelmes és lehet benne közlekedni egyenes talajon. Azért a macskaköves utcákat kihagyom :-)

Body, cipő: H&M, Táska, farmersort: vintage








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése