2016. július 11., hétfő

Vibrant colours

 Ez a ruha élőben inkább piros árnyalatba hajlik, mint narancssárgába, de kétségkívül feltűnő színű - volt. Mert hogy azóta visszacseréltem. A H&M-ben vettem a Basic osztályon, elasztikus pamutból van, mint a pólók, de sajnos egy viselés után bolyhos lett és a bal oldala hosszabb, mint a jobb. Még soha nem vittem vissza semmit, Ausztriában vettem egyébként, és csak ott lehet cserélni, úgyhogy még amiatt is aggódtam, nehogy belekössenek valamibe, mert sajnos azért nem vagyok perfekt németes. Szerencsére szó nélkül visszavették (plusz még egy felsőt, amit nem hordtam, csak rájöttem, hogy mégsem annyira az én stílusom) és helyette 5 dolgot hoztam el, abból négyet leárazva.
Az outfitre térve, ebben ebédeltem a családdal, és a vibráló szín mellé nude platform szandált és fonott strandtáskát választottam. Utóbbit nagyon sok blogon látom, szebbnél szebbek, csíkosak, színesek, pomponosak - én egy natúrt tudtam beszerezni a bolhapiacon, de ez is tetszik, különösen a formája. A nyakláncot Esztitől kaptam, a Villango tervezőjétől, köszönöm! Ő egy olvasóm és múltkor találkoztunk is, mert varrtam neki két szoknyát. Örülök, hogy tudtunk beszélgetni, olyan pozitív volt a kisugárzása :-) A szandált meg a tesóm vette Londonban, de a másik tesómnak nem lett jó, 41-es, ha valakit érdekel, szeretné eladni.
Most megyek vissza Misihez és folytatjuk a lazy monday-t, mert a hétvége sűrű volt és ki kell pihenni. Furcsamód imádom a hétfőket, azok nekem mindig olyan jók! Persze azért főzni és takarítani is fogok, de az belefér :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése