2016. július 3., vasárnap

Same but different

Nagyjából egy hónapja hasonló outfitet viseltem, ugyanis ebből a szoknyából egy piros és egy sötétkék változatot is varrtam, a pólóból pedig double pack-et vettem annak idején piros és kék csíkos párosításban (mindegyik nagyon jól kihasználható darab). Szóval ha úgy vesszük, szinte ugyanaz a szett, mégis más, nem csak a színekben, hanem kicsit stílusban is. Szerintem egyébként magas sarkú cipővel jobban mutat (vagy csak nekem áll jobban).
 A sötétkéket (vagy navy-t) legjobban bézs és nude árnyalatokkal szeretem kombinálni, például tengerészes stílusban, ami olyan jó kis tipikus nyárias. Mostanában kerülöm az ékszereket, de ezúttal az arany gyöngyös nyakláncot azért felvettem, és más kiegészítőként csak a fonott kistáskámat vittem magammal. A cipőmet már sokan dicsérték, én viszont azt ajánlom, csak az vállalja be, aki biztonságosan tud közlekedni benne. De ha megtaláljátok a tökéletes testszínű magas sarkút, onnantól kezdve nem probléma a cipőválasztás, mert tényleg mindenhez megy és jó lábakat csinál :-)

Póló: Esmara, Szoknya: varrtam (DIY), Nyaklánc: H&M, Táska: vintage, Cipő: no name





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése