2016. július 29., péntek

Retro romantic

Július elején volt Hegykőn a Tízforrás Fesztivál, amire évek óta eljárunk. Mindenki megtalálhatja a saját ízlésének megfelelő zenei világot, mert a folklórtól elkezdve a klasszikuson át a pop és rockzenéig van minden. Ezt az outfitet a Csemer Boglárka Boggie koncerten viseltem, ami nagyon hangulatosra sikeredett a Csipkeház udvarán berendezett színpadon. Ha jól emlékszem, este 8 órakor kezdődött és azt tudni kell, hogy a Fertő-tó közelsége (kb. 5 perc gyalog) miatt rengeteg a szúnyog, úgyhogy érdemes ilyenkor úgy öltözni, hogy védeni is tudjuk magunkat a csípések ellen, hisz végig kell ülni/állni a koncertet, nem foghatjuk menekülőre közben :-) Én blézert vittem magammal, hosszú nadrágban biztos nem bírtam volna ki.
A retrós mintájú pliszírozott szoknya viszont igazi nőies darab, szerintem sok mindent ki lehet hozni belőle, ha variáljuk a benne található színeket (fehér, sárga, fekete, ezüst). Én most egy egyszerű tank topot vettem fel hozzá, a már említett mustársárga blézert, és metálos fényű cipőt.
Ti miben mennétek egy hasonló koncertre?

Blézer: River Island, Top és cipő: no name, Szoknya: Rinascimento, Borítéktáska: Petrity



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése