2016. július 25., hétfő

Navy & turqoise

Több, mint egy hétig offline voltam (néha telefonon azért ránéztem), aminek sajnos nem az volt az oka, hogy nyaraltunk, hanem műtétem volt a kórházban. Két és fél éve volt már egy laparoszkópiás cisztaműtétem, most megint ugyanez volt. Hétfőn történt és szerdán már ki is engedtek, úgyhogy nem egy nagy cucc. Éreztem, hogy van valami, úgyhogy én kerestem fel az orvost. Sajnos ezzel a nyaram tönkre is ment, mert 6 hétig elfelejthetem a strandot, nem emelgethetem a gyerekemet és kb. semmi megterhelőt nem végezhetek. A biciklizésre nem kérdeztem rá, de gondolom, az se ajánlott.
Na, de majd írok bővebben róla. Ma szedték ki a varratokat, de azért szép nagy ragasztóim vannak, és kicsit meg is van duzzadva a hasam. Nehéz kényelmes ruhát találni, ami nem szorít pont ott, és a feszülés miatt kihúzni se tudom magam rendesen, fáj is a hátam...
Én egyébként nem viselhetnék crop topot úgy,hogy a hasam látszódjon, de magas derekú szoknyákkal/nadrágokkal szerintem belefér. És hát ez a sötétkék csíkos crop top nagyon megtetszett. A szoknyát én varrtam - mindig jól jön egy navy ceruzaszoknya a ruhatárban, mindenhez megy. Végül a fekete szandál helyett az utolsó pillanatban a türkizzöldet vettem fel, úgyis olyan ritkán hordom.
Remélem, nektek jobban telik a nyár! ♥

Top: H&M, Szoknya: varrtam (DIY), Szandál: no name, Táska: vintage




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése