2016. július 9., szombat

Heti beszámoló

Most egy kis Instagram-képválogatást hoztam (itt tudtok követni) az elmúlt hetemről, lehetséges, hogy majd fogok még ilyen bejegyzést írni a későbbiekben.
Szombaton zárult a Volt-fesztivál, ahol az utolsó napra váltottam jegyet. Nem is annyira a koncertek, inkább a hangulat miatt, hiszen tavaly ki kellett hagynom, mert Misi még nagyon kicsi volt. Aznap a családom meglátogatott, úgyhogy egy szokásos ebéd és "turistáskodás" után aludtunk egyet Misivel és aztán Diával és Tamással bevetettük magunkat a fesztiválozásba. Mire odaértünk, már gyűltek a fellegek és lezárták az óriáskereket és egyéb kipróbálható izéket, pedig pont rávettük tériszonyos társainkat is egy körre, illetve fotózni akartunk a magasból.
Így hát feltérképeztük a helyet, de persze így is akadtak jó kis látványosságok, például a szalagerdő, a fonalból készült gombák, a színes lampionok, stb. Tényleg nagyon hangulatos volt. A Slayer koncerten kötöttünk ki először, én egyébként nem mondanám, hogy rajongója vagyok az ilyen zenének, de nekem tetszett élőben. Élőben valahogy minden olyan más, akkor minden tetszik, szerintem át kell érezni :-)
Aztán jött a kihagyhatatlan Vad Fruttik és a vihar, pont a kedvenc számomnál áztunk el, de nem adtuk fel! Naná, hogy nem készültünk fel az esőre és lehetetlen küldetés volt eljutni egy esőkabátot venni (valószínűleg el is fogyott addigra), úgyhogy Dia már a szemétgyűjtő zacskót húzta a fejére, nekem meg volt egy nagy sálam, ami mit sem ért. És akkor még a Prodigy-t vagy másfél órával későbbre is csúsztatták. A Brains-et már a sörsátor alól néztük... Na de mindent összevetve nagyon jó volt, én mindig olyankor élveztem a fesztiválozást a korábbi években is, amikor jól eláztunk vagy szétfagytunk, mint például a két évvel ezelőtti a Frequency-n a Travis koncertre várva...
Szeretem az esőt, na.
A hétköznapokon általában bevásárolni, piacozni és intézkedni voltam. Komolyan mondom, micsoda programok ezek egy anyukának! De tényleg, minden kimozdulás ünnepnap! Egyik babás barátnőmmel is találkoztam, akivel mindig vicces kalandokba keveredünk, ez persze most sem maradt ki.
Most pedig zajlik Hegykőn a Tízforrás fesztivál, ahol jobbnál jobb koncertek és kulturális programok vannak, mi szinte minden nap kint leszünk. Legalábbis ez a terv, mert a tegnapi kezdésre Misi belázasodott. Szegénykémnek egyszerre négy őrlőfoga jön hátul és nagyon megviseli, de szerintem hősiesen tűri.
Na, és akkor a képek:

Ha a fotókat megkapom, ez lesz a következő outfit bejegyzés, amiben ebédelni voltunk. Köszönet a nyakláncért olvasómnak, Esztinek ♥


Az ominózus elázás (én vezettem, szóval az alkohol nálam kimaradt)


Misi és a fagyi


Sopron, mi más?


Karácsonyi hangulat a Volton :-)


Gombák ♥


Slayer koncert


A mi Marcink :-)


Misi a tavacska (vagy szökőkút?) körül játszott Eisenstadt-ban



Ugyanott shopping a sétáló utcában (a szoknyát én varrtam, a táska Petrity, szandál F&F, top Esmara, nyaklánc Villango; Misi cucca H&M, Tom Tailor és Bama)


Egy outfit részlet a hétről (a topot átalakítottam egy régiből, a szoknyát is én varrtam, a táska vintage, a szandál meg Londonból jött)


2 megjegyzés:

  1. great post!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Istenem mekkora már a fiad *-* Lassan igazi nagyfiú :)

    Az utolsó szett a kedvencem, csinos vagy :)

    VálaszTörlés