2016. június 7., kedd

Unique skirt

Hurrá, végre megint jó rám ez a szoknya, amit 3 éve varrtam és akkor volt rajtam utoljára. Tavaly kicsi volt, végül is 9 kilóval több voltam, két éve meg már Misikét vártam és akkor meg azért nem ért körbe a derekamon. Annak idején csak betévedtem a méteráruba és két anyagba beleszerettem, ez volt az egyik. Nem gondoltam át, mihez fog majd menni, de az ilyen szerelem-dolgoknál ez így van, nem? Szerencsére van egy kedvenc sárga topom, és ebben a melegben tökéletes, lenge viselet volt így a kettő együtt. A szoknyán egyébként kis trombiták, baseball-sapkák és érmék vannak. Annyira egyedi, nem? Én imádom. A táskát pedig a bolhapiacon találtam a múlt héten, 1 euró volt; bár így nem valami praktikusak a clutch-ok, ha az embernek a gyerekét is cipelnie kell, például vásárolgatás közben. Mert hogy most így jártam, benéztem a H&M-be és Misi nem akarta a saját lábacskáit használni. Még jó, hogy ott lógnak a shopping bag-ek, de azért egy tologathatós kosár még jobb lenne :-)
Egyébként már most nem bírom ezt a meleget, nem tudom, mi lesz itt még nyár végéig? Ti mit viseltek legszívesebben a hőségben? 

Top: H&M, Szandál: no name, Táska: vintage

 


2 megjegyzés:

  1. Most irigykedem, hogy ilyen vagány szoknyát tudsz varrni! :) Tökéletes nyári szett! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper a szoknya! Tökéletes szett! Puszi, Eszter

    VálaszTörlés