2016. június 23., csütörtök

Schönbrunn

Pár napja a Schönbrunn-i állatkertet néztük meg Ágival és a gyerekekkel. Azt hiszem, bátor vállalkozás vonattal és két togyogó babával menni, azért kicsit fárasztó volt, de nagyon jó! Meglepődtünk, mennyire sok hasonló vagy kisebb gyereket toltak a szüleik, ovis vagy iskoláskorúakat alig láttunk. Állítólag Schönbrunn már többször elnyerte az "Európa legjobb állatkertje" címet, és persze nagyon szép is, és nem is akarom leszólni, de annyira nem estem hasra tőle. A Nyíregyházi Állatpark sokkal-sokkal-sokkal jobb, szóval aki teheti, azt ne hagyja ki! (Emlékszem még a kezdetekre, amikor a 90-es évek elején vadaspark volt és pár őzike sétálgatott, meg volt néhány retró körhinta... Hatalmasat fejlődött és már így is 10 éve, hogy utoljára voltam.)
Szóval visszatérve, engem inkább a bécsi állatkert hangulata fogott meg, de aki járt már Schönbrunnban, az tudja, miről beszélek. Imádom a kertjét, az a sok szép formára nyírt sövény,  gyönyörű rózsa és a régi épületek...! Az állatok közül a sörényes hangyász volt a kedvencem, annyira cuki! Sajnos se a barna-, se a jegesmedvéket nem láttuk, nem tudom, hová bújhattak, mert elég jól körbe lehetett járni az otthonukat, alul-felül :-) Szerettem volna a krokodilt megmutatni Misinek, de addigra elaludt a triciklijében ülve. De a fókák legalább kicsit mutatványoztak a víz alatt nekünk, úgyhogy őket meg tudta csodálni az üvegfalon keresztül. 

Piros virágos nyári ruhát választottam, ami egy kicsit átlátszik, direkt emiatt vettem alá egy piros basic ruhát a H&M-ben, amit persze majd külön is tudok hordani. A felső muszlinruha kicsit empire szabású, úgyhogy előnyösebbnek éreztem, ha fölé veszek egy farmermellényt. Így jobbak lettek az arányaim. Tavaly annyira kicsi volt a mellény rám, teljesen el voltam keseredve, hogy sose vehetem fel többé. Most újra jó és annyira örülök! A ruhát még biztos sokszor viselem majd a nyáron, például tök jól mutat blézerekkel, magas sarkúval. Hiába nem annyira trendi darab, de egész jól variálható.

Misi nemsokára betölti a másfél évet és majd írok róla megint egy összefoglalót. Most Apukámmal leszünk a hétvégén, meg ha minden igaz, a másik nagyszülőket is meglátogatjuk kicsit.

Farmermellény: H&M, Szandál: F&F






1 megjegyzés: