2016. június 10., péntek

Red & disco bag

Amikor nemrég ráeszméltem, hogy alig van nyári ruhám, ami jó rám, gyorsan varrtam egy piros szoknyát, amihez már régebben megvettem az anyagot. Közelebbről látszik, hogy önmagában négyzetrácsos struktúrájú textilről van szó, ebből varrtam Esztinek is két átlapolós szoknyát, illetve magamnak készül még sötétkékből egy ceruza-, illetve egy skater fazonú szoknya, amilyen ez a piros is. A skater szerintem mindenkinek jól áll, én nagyon megszerettem, van egy műbőr változatom is belőle. 
Most maradtam a pirosnál, már ami a táskát és a pólót illeti. Az outfitjeim alapján nem tűnhet fel, de a kedvenc színem a piros. Középiskolás koromban mindig hordtam valami pirosat, aztán sajnos kikopott ez a szín a ruhatáramból. Most, felnőttként érzem a szín pozitív hatásait, ha viselem. Valahogy magabiztosabb vagyok benne, úgy érzem, olyan "nagyon én" vagyok. Veletek előfordult már ilyen? 
Még hadd ejtsek pár szót a táskáról: a kedvenc cipős boltomban akadtam rá, féláron volt, és volt még belőle egy fekete-arany kombináció is (még meg is van, azt hiszem). Hááát, tudom, hogy elég feltűnő, de Betsey Johnson darabjai éppen a modern punk stílushoz állnak közel. Én meg imádom a csillogós dolgokat (nem tudom, miért), a pirosat, és a 70-es/80-as éveket idéző cuccokat, úgyhogy gyorsan meg is vettem. Tutira feldobja a legegyszerűbb szetteket is és a mérete is tökéletes. Szerintetek?

Póló: Esmara, Szoknya: varrtam (DIY), Szandál: no name, Táska: Betsey Johnson, Fotó: Tamás Sasvári







3 megjegyzés:

  1. Jaaaj de nagyon csinos!!! Ez az új kedvenc összeállításom tőled! ;) Ügyes vagy, nagyon szép a szoknya, szuper az anyagnak a textúrája meg a színe is! A póló is cuki, a táska meg nagyon nagyon nagyon extra, szóval ez az egész nagyon csini így együtt! :)

    VálaszTörlés
  2. A piros a te színed egyértelműen! Nálam most pasztell mánia tombol, de valószínűleg nyár végére el fog múlni 😀

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól áll ez a szett!

    VálaszTörlés