2016. június 20., hétfő

Floral dress & denim shirt

Imádom a nyári ruhákat, főleg a virágosakat, de egy a bajom velük: nem lehet olyan változatosan hordani őket. Felveszem, de hiába a másik cipő vagy táska, valahogy mégis ugyanaz. Persze azért luxus lenne minden nyári ruhát csak egyszer hordani. Ezt a fekete alapon virágosat tavaly varrtam, és elég sokszor felvettem, mert: 1. nagyon kényelmes; 2. nem nagyon volt más ruha jó rám... Azért így meg lehet unni a dolgot. Kísérletezni kezdtem, mivel lehetne variálni kicsit, de eléggé behatárolta a dolgot az, hogy a vállát off-the-shoulder fazonúra varrtam, azaz le is lehet csúsztatni, de fodros vállpántként is funkcionálhat. Sajnos a farmermellényből kilógott, minden más ruha alatt is látszik, úgyhogy farmeringgel próbálkoztam és szerintem jól is mutat vele. (Tavaly így viseltem.)
Pár napja az F&F-ben találtam ezt a piros papucscipőt, már csak 3-4 pár volt belőle, úgyhogy nagyon jól leárazva vettem meg. Nem szeretem a laposat, de ez kényelmes és vezetni is nagyon jó lesz. Ja, és piros ♥
A Misis képet nem hagyhattam ki, olyan aranyos, ahogy masírozik! Nagyon sietett valahová :-)

Farmering: no name, Táska: vintage, Misi pólója Tom Tailor, nadrágja H&M, cipője Bama





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése