2016. június 17., péntek

Egyszerű, nyári, 70-es évek...

Mi a legegyszerűbb nyári összeállítás? Szoknya + top kombináció. Azt hiszem, ez a szett akár fesztiválos is lehetne. Nemrég voltam Eisenstadt-ban a H&M-ben, ahol leárazás volt és vettem pár cuccot, pedig nem akartam nagyon vásárolni. Na mindegy, hagyjuk is :-) Majdnem mindent találtam, amit szerettem volna, csak egy sortról mondtam le, mert azt túl rövidnek éreztem. Szóval pont egy ilyen kis 70-es éveket idéző A-vonalú farmerszoknyát kerestem, és pont akciós volt... A topok terén már nehezebben döntöttem, mert nem igazán voltam elégedett a kínálattal. Így hát ezt a csíkosat hoztam haza, ami vékony, bordás kötött anyagból van, megint csak egy régi-új trend a 70-es évekből. Magas sarkú papuccsal egészen modern, de nem olyan szokványos. Én most ezt hoztam ki az egyszerű farmer + csíkos párosból. Sajnos nem tudtam befejezni a táskát, amit varrtam, mert nem találom hozzá a fém fogantyúkat, pedig azzal lenne igazi az összhatás - na mindegy, remélem, a legközelebbi retrós hatású outfithez már készen lesz.
A hét egyébként elég mozgalmas volt, de nem csak pozitív értelemben. Jöttek barátnők és gyerekek, sokat játszottunk, társaságban voltunk Misivel. Aztán volt egy kisebb balesetem a kocsimmal, ami elég mély nyomokat hagyott bennem. Most estére ugyan kész lett a javítás is, de lemondtam a hazautazásomat és a tervezett sulis felvételimet, inkább elhalasztom őket, mert kell még pár nap feldolgozási idő, hogy megint vezetni tudjak. Na és hogy ne legyen egyszerű az élet, kiújult a cisztám is, amit műteni kell hamarosan. Közben behívtak kicsit dolgozni, mert kellett a segítség, annak viszont annyira örültem! Karácsonykor voltam utoljára a munkahelyemen, és most mindenki csodálkozott, mekkorát nőtt Misi. Nagyon jól eljátszott, amíg én dolgoztam, nem volt vele gond. Néha nehéz eldönteni, mi lenne a jobb: visszamenni dolgozni minél hamarabb, vagy csak a gyermekünkkel foglalkozni, amíg lehet, hiszen igazuk van azoknak, akik azt mondják: ez a legszebb időszak, ami soha nem jön vissza. Én azért egyetértek ezzel, de tudom, hogy a mai világban sokaknak luxus otthon maradni 2-3 évig. Ti milyen véleményen vagytok? Jó hétvégét mindenkinek! ♥♥♥

Top, szoknya: H&M, Cipő: Deichmann



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése