2016. június 27., hétfő

90s bodysuit

A mai outfit főszereplője egy vintage body a 90-es évekből, amit amikor megláttam, azt gondoltam: "ez annyira csúnya, hogy már szép", és én szeretem az ilyen dolgokat, úgyhogy meg is tartottam. Amikor kaptam, még eléggé határeset volt, ahogy magamra rángattam, de azóta fogytam egy kicsit és már jó rám. A mintáját nem tudom meghatározni, vannak rajta állatok, meg frizbik, és ez a mintás rész hozzá van varrva, olyan dupla hatású.
Idén nagy divat a body és én áldom azt, aki feltalálta, mert imádom, főleg azért, mert télen nagyon praktikus, hisz nem tűrődik ki a nadrágból és jól védi a derekat a felfázástól. 
De emellett azért persze csinos is! Egyelőre nem igazán tudom, hogyan lehet másképpen body-t hordani, mint nadrággal vagy szoknyával, bár biztos vannak ennél merészebb összeállítások (és emberek) is. Most én egy fekete ceruzaszoknyával és magas sarkú szandállal vettem fel, vintage táskával. Ti mivel viselnétek?

Body: vintage (C&A), Szoknya: H&M, Táska: vintage, Szandál: Manfield





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése