2016. május 3., kedd

Trench...

Már régóta kerestem a tökéletes trench coat-ot, azaz ballonkabátot, és vettem is korábban, de egyik sem volt az igazi. Most azt hiszem, megtaláltam egy turkáldában, pofátlanul olcsón, nem is merem megmondani, mennyi volt :-) Mindenképpen bézst szerettem volna, ilyen gallérral és részletekkel. Talán a gombokat majd kicserélem rajta, még nem tudom. Egy ici-picit még nagy is a kabát, de hát ez legyen a legnagyobb bajom. Az előző bejegyzésben viselt fekete trench-et is ugyanott vettem, és most az valahogy közelebb áll hozzám a színét tekintve, de ha olyat akarunk, ami tényleg mindenhez passzolni fog, akkor a bézst célszerű választani.
Itt egyébként már majdnem két hete rossz az idő, esik az eső, vagy rettenetesen fúj a szél, szürkeség van... Ennyit a tavaszias outfitekről (meg a jó képekről). A kisfiam is elég hisztis, legalábbis magához képest.
Itt éppen Linz-ben kirándultunk a barátnőmnél, akinek a kislányát néztük meg. Hazafelé jövet kicsit letértünk az autópályáról és csodálatos helyeken jöttünk át. Kár, hogy ilyen messze van és nem tudtunk elidőzni kicsit. Misi már nagyon feszengett a kocsiban, pedig még Bécset sem értük el. Máskor persze 5 percen belül elalszik benne, de most lázadozott kicsit.

Blúz: H&M, Farmer: Topshop, Táska: Manfield, Cipő: no name, Trench: vintage




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése