2016. május 23., hétfő

Suede dress

Nemrég vettem ezt a művelúr ruhát az F&F-ben. A barna nem annyira az én színem, de nagyon tetszik a 70-es éveket idéző trend, főleg a velúr(hatású) cuccok, úgyhogy nem is gondolkodtam és hazahoztam a ruhát (főleg, hogy le is volt árazva). Többféleképpen kihasználható, ezúttal nagyon retrósra vettem a dolgot és Anyukám vintage táskáját és platform szandált választottam hozzá. Kilátogattunk a bodzafesztiválra, és a hűvösebb időre felkészülve egy mustársárga blézert is bedobtam a táskába (milyen jól tettem!). A vasárnap is jól sikerült, bolhapiacon böngésztünk egy kicsit, aztán sütiztünk a barátainkkal. Délután meg szokásos gyerekparti a szomszédokkal. Imádom a vasárnapokat :-)

Ruha: F&F, Táska és fülbevaló: vintage, Szandál: New Yorker, Blézer: River Island








1 megjegyzés: