2016. május 5., csütörtök

Play

Csak átugrottam a barátainkhoz Misikével, hogy kicsit más környezetben is játsszon, úgyhogy nem is bonyolítottam túl a szettemet, de végül hazafelé jövet a tükörben megpillantva megtetszett ez az egyszerűség, és gondoltam, lefotózzuk, ha már ráér a barátom is. Szóval ez egy "játszós" cucc, semmi extra. Kellett a sál, mert sajnos azért még nincs olyan meleg, de érdekes módon a lábam nem fázós. Imádom a sálat egyébként, mióta megvan, szinte mindig ezt tekertem a nyakam köré. A farmeringet is megszerettem, tudjátok, nem vagyok az a farmeres típus, de be kell, hogy valljam, tényleg praktikus darab. A lényeg, hogy engem ritkán látni ilyen szettben, mert szeretem a nőies dolgokat, meg a kiöltözést, mert ugyebár az otthon ülő anyukáknak minden kimozdulás ünnepnap :-) Azért néha ki kell próbálni új dolgokat is. Ti hogy vagytok ezzel?

Sál: F&F, Cipő: Deichmann, Táska: vintage, minden más no name






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése