2016. május 9., hétfő

Fertődi kastély

Szombaton Apukám jött hozzánk és rávettem, hogy nézzük meg a fertődi Esterházy-kastélyt, amit már régóta halogattunk. Én tízéves koromban voltam ott utoljára, és bár 9 éve lakom a közelben, eddig mindig csak a kastélykertben sétáltam. Kiskoromban nagyon lenyűgözött a kastély berendezése és kijelentettem, hogy én is ilyenben akarok lakni. Nos, a véleményem most sem változott és a barátom nem igazán örült, mikor felvázoltam neki, hogy szeretném átrendezni a lakást barokk stílusban :-) 
Amikor zenét tanultam, Pápán még az Esterházy-kastélyban volt a zeneiskola. Nagyon jó hangulata volt, és jó emlékeim vannak róla. Tényleg jó lenne egy ilyen szép kulturális, zenei központban lakni, szerintem ha akkoriban éltem volna, nagyon tetszett volna. Annyira én vagyok, ha lehet így fogalmazni. De ki tudja, lehet, hogy azért vonzódom ennyire hozzá, mert tényleg ott töltöttem az előző életemet? Erre választ nem fogok kapni, de jó rajta elgondolkodni kicsit :-)

Beltéri fotóim is vannak, lehet, hogy majd arról is írok. De most az outfitemről: kaptam egy osztrák népviseleti nadrágot (Trachtennek hívják ezeket a cuccokat), aminek olyan szuper anyaga volt, hogy szerettem volna mindenképpen viselni. Arra gondoltam, modernizálom kicsit azzal, hogy felhajtom a szárát, és magas sarkú cipőt vettem fel hozzá, meg egy kis romantikus, pöttyös-fodros blúzt. A kép nem tévesszen meg senkit, a nadrágnak nem a slicce csúszott le, hanem ez ilyen gombolású.
Nem mondom, hogy ez a legelőnyösebb nadrágfazon számomra, de nekem azért tetszett.

Blúz: H&M, Cipő: Sacha, Clutch: Petrity








2 megjegyzés:

  1. Annyit dobnak ezek a szép hátterek a fotókon mindig. :) Imádom és a szetted is szuper :) <3

    VálaszTörlés
  2. Köszi :-) Igen, a háttér tényleg fontos lenne, de sajnos ritkán sikerül kimozdulni, főleg ilyen szép helyekre.

    VálaszTörlés