2016. május 30., hétfő

Evergreen

Míg egy hete meg voltam győződve arról, hogy minden ruhadarabom megvan, amire szükségem volt eddig, most, hogy megérkezett a majdnem 30 fok, be kellett látnom, hogy kár volt előre örülni. Míg tavaly a szülés utáni alakkal és kilókkal küzdöttem - főleg az öltözködést tekintve -, most inkább azzal küzdök, hogy ami tavaly volt jó, az most sehogy sem áll, vagy nagy. Van pár egész ruhám, amik szerencsére akkor és most is jók voltak, de nyilván unalmas lenne a nyarat csak ezekben tölteni. Tudom, ne is legyen ennél nagyobb bajom. De hagyjuk a beszólásokat, ez egy divatblog, nekem ez a hobbim, és szeretek öltözni. Ennyit hadd engedjen meg magának az ember!
Szóval nem tudom még, mennyire lesz izgalmas outfitek tekintetében ez a nyár, de vegyük ezt egy kihívásnak: nem mondom, hogy nem fogok vásárolni, de nem tudok beszabadulni a boltokba és komplett nyári ruhatárat venni; helyette viszont tudok abból építkezni, ami van, és vadászok majd turkáldában és bolhapiacon is, próbálok kicsit varrni, és azért mértékkel, de új cuccokat beszerezni.

Ez nem sűrűn fordul elő velem, de most tényleg tanácstalanul álltam a szekrény előtt, hogy mit vehetnék fel ilyen hőségben. Alig van szoknyám, legalábbis olyan, ami nem vastag vagy bélelt, és még jó is rám. Aztán megtaláltam ezt a fekete csíkosat, ami már vagy 10 éve hű társam és mindig kihúz a bajból, mert fekete-fehér és jó a fazonja, és ráadásul a csíkok is meglepően futnak rajta, szóval kicsit olyan örökzöld és mégis feltűnő darab. Egy könnyű muszlintopot vettem fel hozzá, aminek aranyos kis gallérja van. Hozzá a legkényelmesebb magas sarkú szandál, és egy mini lakktáska - kész is!
De hogy mi lesz a következő outfit, arról fogalmam sincs. Aktualitását vesztette a többi tavaszias szett, amit eddig akartam fotózni, de nem baj, majd ősszel. Szeretnék mondjuk hetente kétszer posztolni, de most csak hétvégén tudunk egyszer fotózni általában, úgyhogy ez van.
Most pedig ki az udvarra Misivel, üdv mindenkinek! 

Top: F&F, Szoknya: vintage, Szandál: Manfield, Táska: no name, Napszemüveg: H&M





2 megjegyzés:

  1. Ez a szoknya tényleg nagyon szép!!
    :)
    Mivel én a legtöbb ruhadarabommal sokáig, hosszú évekig tervezek, ezért a nyári ruhatáram bazi nagy, tele régi dolgokkal is persze.
    De emiatt sokat lehet őket variálni.
    Ma ünnepeljük a névnapomat, és a Te szoknyádban megyek. :-P

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Jaj, akkor remélem, jól telik majd az ünneplés. És épp írni akartam, hogy majd küldj képet, ha felveszed a szoknyát! A pirosból most készült el magamnak a kis skater fazon :-)

    VálaszTörlés