2016. május 17., kedd

Denim & stripes

Nem szeretek nem időjárásnak megfelelő outfiteket a blogra tenni. Az elmúlt egy hónap nagyon szeszélyes volt és bár viseltem tavaszias szetteket, épp nem tudtuk lefotózni őket. Most így alakult, úgyhogy mára egy egyszerű, kényelmes összeállítást mutatok, ami tegnap volt rajtam. Megint farmering, de ezúttal egy fekete-fehér csíkos ruhára vettem rá és megcsomóztam elöl. Ez megint valami olyasmi, ami nem jellemző rám, de valahol megláttam és megtetszett.
Hirtelen felindulásból hajat is vágattam, bár annyira nem tetszik a végeredmény, de hát tudjátok, a növésben lévő hajjal nem lehet mit kezdeni. Csak kellett egy kis forma, hogy normálisan tudjon tovább nőni. 
Múltkor kaptam egy kritikát a bloggal kapcsolatban, amiben az illető jó szándékkal ugyan, de egyszerűen mindenbe belekötött (frizura, smink, beállások, háttér, pózok, stb.). Igaza volt, de azért rosszul esett. Szeretném leszögezni, hogy nem vagyok profi és semmilyen tekintetben nincs kapacitásom arra, hogy azzá tegyem magam. Erről elkezdtem írni egy cikket, pont egy nappal az említett kritika előtt. Nem is tudom, közzé fogom-e tenni, majd meglátjuk, milyen kedvem lesz.
De addig is fogadjátok szeretettel a mai posztot, minden tökéletlenségével együtt! ♥

Ruha: F&F, Szandál: Invito, Táska: nem tudom, de köszi Diának, szerintem megtartom :-)





3 megjegyzés:

  1. Különleges a stílusod és a személyiséged, és számomra ez teszi érdekessé a blogodat. Nem az a tipikus "divatblog", hiszen valami többről is szól (mindennapi történések, személyes dolgok, alkotás-varrás, kreatív dolgok, stb...) és lehet, hogy nem tökéletes a blog, de szerintem nem is az a lényege. Önmagadat adod és így olyan valódi az egész. Mindenesetre még mindig aközött a pár magyar bloggerina között vagy akiket nagyon szívesen olvasok, és ezt csak el szerettem volna mondani (nem is tudom miért, nem szoktam ilyeneket írogatni, most is csak azért írtam hogy ne aggódj, jó a blog úgy ahogy van!) ;)

    VálaszTörlés
  2. De aranyos vagy, köszi :-) Na, hát ettől sokkal jobb kedvem lett, jólesett nagyon!
    Én úgy gondolom, így őszinte a blogom. Nem tudok magazin minőségű honlapot létrehozni, aki azt keresi, vegyen magazint, vagy olvasson más bloggert. Én viselem is ezeket a cuccokat, nem csak a fotózás kedvéért veszem fel őket. De sorolhatnám még. Kicsit visszasírom a pár évvel ezelőtti blogszférát, amikor még más volt a lényeg :-)

    VálaszTörlés