2016. április 4., hétfő

WAMP Sopron

Április 2-án a WAMP Sopronba látogatott, talán először, vagy legalábbis én nem emlékszem rá, hogy lett volna ilyen korábban is, pedig már majdnem 9 éve élek itt. Sajnos errefelé ritka a design-esemény, ezért természetesen kaptam az alkalmon és benéztem a vásárra. Mondjuk pénzügyileg elég rosszkor jött, mert alufelniket kell vennem a kocsimra, úgyhogy búcsút is mondhatok a havi gyesnek - azért ezt leszámítva szemet legeltetni, inspirálódni, kikapcsolódni nagyon jó volt. Gondoltam, írok róla pár sort, most úgy sincs más anyagom a blogra, mert hiába voltam úton húsvét óta szinte minden nap, sajnos nem volt, aki fotózzon. Azt hiszem, meg kell tanítanom a kisfiamnak megnyomni azt a bizonyos gombot :-) Pedig outfit-ötletekből nem lenne hiány!

Visszatérve a WAMP-ra, az egyetlen dolog, ami nagyon nem tetszett - de ez független a kiállítóktól -, hogy nem engedték felvinni a babakocsit, le kellett tennem a ruhatárban. Nos, az én szerencsém az volt, hogy Misike kb. 3 hete tanult meg járni, de így is majdnem végig cipeltem, mert kicsit megijedt a tömegről. (Mondjuk volt már más furcsa reakció a Liszt-központban, ahol rendezték, mert más programon ráförmedtek a barátnőmre, hogy hogy merészel italt bevinni a terembe? Hozzáteszem, bontatlan üdítőt szorongatott a kezében, mert épp akkor vette, nem is ott akarta meginni. De még ha megitta volna, akkor sem 3 éves gyerekről van szó, aki szétlocsolja az egész lét, na mindegy. Udvariasságból egyes. Lehet emberi hangnemben is szólni.)

A designerek:

Glass Design Kft // KarlaLina // Kesha // Király Fanni // Lencsi Művek // Love2Smile Organic Cosmetics
Ninarka // PaNNI VeSSeY // Katalin Szegedi Club // Simon Balázs // SWEETic Csokoládé Manufaktúra Kft. // Vadjutka

Sopronból jöttek:

Artkores // BringaDivat // Csíz Műhely // Dekor Peti // Eninied Fashion Design // Erkalabor // Ihász Emese Jewelry // Stoki Kft. // Tálosi Katalin (NYME hallgatók) // Varjas Judit

Sajnos nem igazán jók a képek, kicsit sötét is volt.

Akiknek különösen tetszettek a portékái: White Chair Shop - Naturally Dyed Textiles, növényi eredetű festékekkel festett sálak, táskák, kiegészítők. Nagyon szépek voltak a termékek, finom pasztellszínekben.


Lazlo - László Edina ruháit már korábban megcsodálhattam az MQ Vienna Fashion Week-en, az új kollekciót pedig a neten láttam. A ruhák gyönyörűek, az anyagok minőségiek, és közel áll hozzám a stílus is, jaaaaj, de jó lett volna venni valamit...!


A harmadik, akit kiemelnék, Soie Essentielle, természetesen. Eszterrel váltottam pár szót, mert ezer éve nem láttam, pedig itt lakik 5 km-re tőlünk, mindenesetre megbeszéltem vele, hogy majd alkot nekem valamit hamarosan.


Misike kicsit megijedt és rohant hozzám... Az állatkák tetszettek neki :-)
Jaj, annyit mozog, lehetetlenség lefotózni!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése