2016. április 26., kedd

Total black

Mindig színes-párti voltam és kerültem a fekete ruhákat, ha lehetett. Anyukám halála után egy évig feketében jártam. Mire az az időszak lejárt, annyira hozzászoktunk a tesóimmal, hogy automatikusan arra a színre nyúltunk rá a boltokban. Aztán leállítottam magamat és száműztem a sok sötét cuccot, ismét visszatértem a színekhez. Most valahogy ezen a tavaszon azon kaptam magamat, hogy gyakran választom a feketét és talán most jöttem rá igazán, mennyire jól lehet variálni, ha ügyes az ember. Ezt a trench-et a turkáldában vettem, nagyon úgy néz ki, hogy még sose hordta senki. Szuper minőségű anyagból van és vintage. Egy bézst is sikerült beszereznem. Ha már hűvös volt, gondoltam, felavatom valamelyiket, úgyhogy a kedvenc csíkos kötött felsőmet vettem fel hozzá fekete nadrággal és ezüst cipővel, hogy kicsit feldobjam valamivel. Tudom, mindig ugyanaz a táska... de ez nyel el mindent, sajnos a feketéim olyan kicsik... Kellene egy új, nagy táska!
Misit zöldbe öltöztettem, olyan cuki ez a bogaras pulcsi! Sajnos zöld cipője nincs, mert annyira extrém magas a lábfeje, hogy nehéz rá cipőt találni. 
Ágival és Petra babával voltunk egyébként sushizni. Mondanom sem kell, a két gyerek eladta az éttermet. De jó program volt, remélem, majd megismételjük! :-)

Ballonkabát: vintage, Nadrág, cipő: no name, Felső: Primark, Táska: Petrity
Misi ruhája: nadrág és pulcsi: H&M, Dzseki: Primark, Babacipő: SuperFit






6 megjegyzés:

  1. Egyébként igazán jól áll a fekete szín neked, főleg ezzel a piros rúzzsal! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-) Nem gondoltam volna, hogy jól áll a fekete, nagyon sápadt vagyok alapból :-)

      Törlés
  2. Én nagyon szeretem az all in black outfit-okat. Tetszik az őv a ballonkabáton, na meg a cipő fantasztikusan modern!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-) Sajnos öv nem volt a kabáthoz és szerintem ez sem tökéletes hozzá, de amíg nem találok jobbat, ez is megteszi :-)

      Törlés