2016. április 23., szombat

Quick hello

Sajnos még mindig nem volt alkalom, hogy fotózzunk, de annyira nem bántam, megvoltam a blog nélkül is, elfoglaltam magam :-) Voltak vendégeink, Misi mamája is jött hozzánk, úgyhogy én kihasználtam a lehetőséget és elmentem mindenféle programra, ami adódott.  Azért elég jól be lehet fásulni otthon, a négy fal között. Szerintem jó az anyukának is, ha néha kicsit kimozdulhat, és oldódhat benne a feszültség. Na csak azért mondom, mert sokan el sem tudják képzelni, milyen otthon lenni huzamosabb ideig, ahol semmi inger nem ér, és osztják az észt, hogy örüljön az anyuka, hogy otthon lehet, különben is, ez a dolga. Kiakasztó tud lenni. Mindegy is, ez csak úgy kijött belőlem.
Örülök a jó időnek, már elővettem a szandált is. Most egy egyszerű outfitet viseltem, világoskék farmerrel, fehér folklór blúzzal (talán Tunéziából, vagy valami hasonló helyről van) és fekete szandállal. A blúz eredetileg tunika volt, de levágtam belőle - tetszik rajta a gyöngydíszítés, mindenképpen szerettem volna hordani, de túl hosszú volt. Kis ezüst vintage táskába pakoltam a legfontosabb cuccokat, más kiegészítőt nem vittem, csak a piros rúzsomat :-)
Épp most vettem egy cuki espadrilles-t, egy 80-as évek stílusú táskát és két trench-et, alig várom, hogy felavassam őket. És nagyon olcsón megúsztam, meg sem merem mondani :-)
Akinek tartozom még varrással, ne haragudjon, rajta leszek az ügyön! Nem volt ihletem, ez az igazság. De ilyen is van néha, nem?  

Farmer: Topshop, Szandál: Manfield Shoes





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése