2016. március 29., kedd

Striped & knitted

Nagyon örültem, mikor megkaptam ezt a felsőt Doritól, szerintem olvasott a gondolataimban, mert valami ilyesmit kerestem, de általában nem találtam számomra megfelelő színben. Ezt az outfitet már legalább háromszor viseltem ugyanígy, nagyon szeretem. Bár korábban el sem tudtam képzelni, hogy gyakran hordjak monokróm színeket, mostanában sokszor előfordul és egészen jól is érzem magam így. Sokkal jobban áttekinthető és kihasználható a ruhatáram. Most a színes blúzaim mellé egy nude és egy navy színűt vettem. 

Nagyon jó volt a húsvéti hétvége és most megint jönnek a szürke hétköznapok, áááá... Itt volt Apukám, akivel egy jót ebédeltünk és kicsit kirándultunk. Misi kapott egy triciklit, ami többféleképpen összerakható, és hároméves koráig tudja használni. Szuper találmány és már most nagyon szereti, így hát többször is kitoltuk benne, nézegettük a virágokat és a focizó gyerekeket... A nagy evések kimaradtak szerencsére, egyszerűen nem volt étvágyam. Koncerten is voltunk szombat este a barátaimmal - Misit apukája vállalta elaltatni, mert hogy még egy órát fent volt, miután elindultam. Ja, és Misinek megvolt az első locsolkodása, jaj, hát annyira cuki volt! ♥♥♥ Már elkezdtem róla egy bejegyzést írni, de elég rossz minőségű képeim vannak, hisz állandóan mozog. 
Nektek is jól telt a hétvége?

Csíkos felső: Primark, Szürke farmer: H&M, Cipő: Sacha, Táska: Petrity





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése