2016. március 6., vasárnap

Nude dress I. variation

A héten varrtam ezt a garbónyakú ruhát, rugalmas kötött anyagból. Ilyesmit kerestem a boltokban, de egyik sem volt elég hosszú. Bár a háztartási varrógép nem szereti annyira az ilyen anyagokat, azért elég jól sikerült. 
Jövő héten egy másik összeállításban fogom viselni, terveim szerint fotózunk is. Ezúttal a 70-es éveket idéző, anyagberakásos csizmámmal, a camel kabátommal és nude velúrtáskával vettem fel. Hiányosnak éreztem a szettet, ezért egy vintage övet is feltettem a végén. Szeretem, amikor egy outfitet ilyen neutrális tónusokból raknak össze. 
Van valami tippetek a növesztésben lévő hajra? Annyira nem tudom, mit csináljak vele! Szerintem a következő 2 hónap iszonyú szenvedés lesz, mire valami forma kialakítható lesz belőle...

Ruha: varrtam, Öv, kabát: vintage, Csizma: Royalti, Táska: Manfield






1 megjegyzés: