2016. március 25., péntek

Leather wrap skirt

Nemrég varrtam ezt a szürke műbőr szoknyát, átlapolós fazonban. Először sima ceruzaszoknyát akartam, aztán arra gondoltam, legyen benne még egy kis csavar. A végeredménnyel most nagyon elégedett vagyok, mert szerintem minden benne van, ami kell: a szabás, az anyag, a szín, ami szinte bármihez megy... Elsőként sötétkék csíkos blúzzal avattam fel. A cipőt is most vettem, szuper kényelmes a "block heels" jóvoltából. Valahogy megint a szürkék, feketét, sötétkékek irányába megyek, mint ősszel, pedig a tavasz inkább a színesedésről szól.
Az igazat megvallva, már nem zavar a szülés utáni pocim. Egy kicsi valójában mindig is volt, úgyhogy nagy meglepetés nem ért. Egy hete újból elkezdtem biciklizni, kíváncsi vagyok, lesz-e eredménye. Misit is szoktam vinni magammal, amikor épp nem alszik, akkor egészen élvezi.
Most megyek is, kéne egy kis rendet rakni, mert Apukám holnap ideugrik egy kicsit. Misi eszméletlenül szétpakolt, nem is tudom, mikor fogom utolérni magam!
Kellemes húsvéti hétvégét mindenkinek!

Blúz: H&M, Táska: Petrity, Cipő: Sacha, Szoknya: DIY









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése