2016. február 14., vasárnap

Valentine's day outfit

We usually don't clebrate Valentine's day but today was a special day.
My father visited us and we had lunch in a restaurant. My son was really excited and he wanted to taste everything :-)
 We were also in Wiener Neustadt (Austria) on a little shopping but I bought just sweaters fo my son (...and I got a new phone from my boyfriend). I realized that I don't need now new clothes. It sounds unbelievable and maybe I'll change my mind in a few days but that moment I felt it.
 I wore my new lace-up Asos dress (it's available now only in cream) for the first time, and I paired it with my overknee boots.
How did you spend your Valentine's day?

Dress: Asos, Boots: Sacha

Nem szoktunk Valentin-napot ünnepelni. Ez után a bejegyzés után el sem hiszitek, ugye? 
Apukám látogatott meg minket tegnap és elmentünk ebédelni. Gondoltam, felavatom az új Asos-ruhámat és az a merész ötletem támadt, hogy a hosszú szárú csizmát veszem fel hozzá. És tetszett is a végeredmény (csak nagyon hideg volt és nem akartam az utcán fotózni), bár valószínűleg randin kívül nem venném fel így, középiskolás koromban még mertem volna hétköznapokon is, de már kinőttem belőle :D Ez a ruha (lace-up skater fazon) az Asos 70 %-os final clearence-én landolt a kosaramban és pont olyan, amilyet vártam. Szerintem előnyös a szabása is, mert jól elrejti a hasat. 
Pénteken meg Wiener Neustadt-ban kirándultunk, illetve csak ott van Bauhaus, ahonnan kellett valami, aztán a Fischaparkban néztünk körül. Misinek vettem pár cuki pulcsit. Még volt leárazás ott is, de úgy éreztem, most mindenem megvan. Ez hihetetlen, nem? :-) 
Nektek hogy telt a Valentin-nap?

Ruha: Asos, Csizma: Sacha







3 megjegyzés:

  1. beautiful red dress!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Nagyon dögös vagy!
    Nagyon ott vagy a magas sarkú combcsizmában és a piros ruciban. ;-)

    VálaszTörlés