2016. február 5., péntek

Sopron

Talán sokan nem tudják azok közül, akik olvasnak, hogy egyébként Sopronban lakom, illetve Sopron mellett valahol, ezért nem sűrűn készülnek rólam városi képek. Most Eszterrel találkoztam, aki lefotózott a belvárosban, szerintem egész jó képeket csinált. (Köszi!)
Ezt a csizmát nemrég vettem, mert annyira megtetszett az oldalán a textil borítás, olyan 70-es évek stílusú. A Mama mindig csauszínnek hívta ezt az árnyalatot. Nem mondom, nem könnyű hozzá öltözni, mert nem sok hasonló színű ruhám van, de ez a Nanushka felső épp olyan. Itt nagyon jó idő volt, úgyhogy alávettem egy sima hosszú ujjú felsőt és a belül szőrmés műbőr mellényt, és már mentem is. Nem volt kedvem a kabáthoz. Közben eszembe jutott, hogy lett volna hozzá jobban passzoló táska is, de nem baj, majd legközelebb.

Ma kaptam a hírt, hogy megszületett a barátnőm kislánya. Gondok akadtak a méhlepénnyel, ezért nem tudta tovább táplálni a babát és végül császározták. Kb. még 6 hét lett volna hátra és 1100 gramm körül van a baba, de jól van és én nagyon sokat gondolok rájuk, hogy minden rendben legyen továbbra is. Misi születése óta mindig elsírom magam, ha a tévében látok egy születést, vagy hallom, hogy egy barátomnak világra jött a gyermeke (ez gyakran előfordult mostanában, mert baby boom van az ismerőseim között). Ettől még normális vagyok, de szerintem ezt csak az értheti, aki már anyuka :-) De én azt mondom, egy gyerek életünk legnagyobb kalandja, amit nem szabad kihagyni! ♥

Mellény: varrtam (DIY), Felső: Nanushka, Nadrág: Topshop, Táska: Manfield, Csizma: Royalty, Sál: Mayo Chix





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése