2016. február 27., szombat

Pirospaprika

Megint a kék kabátom. Mentségemre legyen mondva, 3 fokban nagyon kellett! Ismét vintage blúzt viseltem, ami a paprikapiros színével elég ütős kontraszt a kabát mellett. A masnis, megkötős nyakmegoldással most épp divatos is, mert a 70-es évek stílusa még elég erősen tartja magát. Aminek örülök is, mert szerintem fantasztikus időszak lehetett!
Először csak azt tudtam, hogy a blúzt a kabáttal fogom felvenni, de hogy milyen cipő és táska jön ehhez a szetthez, arról fogalmam sem volt. Végül a bordó mellett döntöttem, és szerintem egész jó is lett. Első hallásra ugyan nem hangzik jól a paprikapiros és burgundi kombináció, de néha ki kell próbálni érdekes színpárosításokat is, mert egész jó dolgok sülhetnek ki belőlük :-)

Kabát, blúz, borítéktáska: vintage, Farmer: Topshop, Csizma: Sacha






1 megjegyzés: