2016. február 23., kedd

Little town

Hétvégén viseltem ezt az outfitet, amikor Apukámhoz utaztam. Kitaláltam, hogy Anyukám vintage blúzát fogom felvenni a bőrbetétes nadrághoz, hogy legyen valami kis kontraszt (és már úgyis régen volt rajtam). Az elején hajtások vannak, mondjuk arról nem csináltunk közeli fotót, mert elég hideg volt úgy is, hogy a blúz alá hosszú ujjú felsőt vettem. A kabáton kívül mindenből bordót/burgundit/marsala-t (kinek hogy tetszik) választottam. Próbáltam más csizmával is, de valahogy mindig ez a befutó, olyan jól egybefolyik a nadrággal, nekem ez tetszik :-)
A camel kabát, ami évek óta divat, de úgy láttam, igazán idén lett befutó, minden bloggernek van, mindenki ilyet akar... Én a turkáldában találtam rá tavaly, nagyon jó áron, és elég jó meleg is, úgyhogy amíg nem találok jobbat, addig bőven kiszolgál ez is. A lényeg, hogy szinte mindenhez megy, úgyhogy ha már unjátok a feketét, akkor érdemes egy ilyen színűbe befektetni.

Egyébként ismét jelmezt varrtam a hétvégén: a tesómék mennek farsangra, és páros jelmezt akartak vinni. Kitaláltuk, hogy legyenek Doki és Marty McFly, de a parókájuk nem érkezett meg időben és s.o.s. kellett valamit gyártanunk. Nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre :-)
Misinek meg jön két fogacskája alul, ezért most alvássztrájkot folytat pár napja. Elég álmos képem volt, úgyhogy hagyjuk is...

Camel kabát, blúz, borítéktáska: vintage, Sál és nadrág: New Yorker, Bokacsizma: Sacha





1 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a bordó és barna kombinációt, ezért nekem ez az outfit nagyon tetszik.

    VálaszTörlés