2016. február 11., csütörtök

Icy blue jeans

Múltkor már Instagramon megosztottam egy képet erről az outfitről (itt). Nem rajongok a farmerért, azért meg pláne nem, ha valaki farmert farmerrel vesz fel, most mégis kipróbáltam. Inkább a világosabb kéket kedvelem és ingben is ilyet kerestem. Jó idő volt, csak a hosszú szürke Asos kardigánomat vettem fel fölé. Szürke csizmát és táskát választottam hozzá, mert miért is ne: megint szürke-kék páros?! De hát szeretem, na :-) Amúgy épp most próbáltam fel a Valentin-napi szettemet, hú, már alig várom, hogy élőben is felvegyem! Nektek mi a tervetek hétvégére?
Minket Apukám látogat meg, úgyhogy elmegyünk ebédelni, az már biztos!

Farmer: Topshop, Farmering: H&M, Táska: Petrity, Csizma: Dolcis

 



1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó összeállítás. Imádom a szaggatott farmert :) de nincs itthon mert a párom nem igazán szereti a stílust :-P de parfümöm is van amit akkor használok ha nem vagyunk együtt, lehet megszaggatom egyik nadrágomat az ilyen alkalmakra. :)

    VálaszTörlés