2016. február 18., csütörtök

Fischapark

Ezt a szettet viseltem múlt héten Wiener Neustadt-ban. A képek már szürkületben készültek, és nem is lettek olyan jók, de nekem mégis tetszik, hogy minden olyan kék rajtuk. 
A kabátra nemrég akadtam rá egy pápai turkáldában és egyszerűen imádom! Szerintem sok szettet fogok kreálni vele, most ez az aktuális kedvencem. Ebben az outfitben feketével és fehérrel kombináltam, de szerintem ez a sötétkék árnyalat az, ami majdnem mindennel passzol.

Nem tudom, valami időváltozás van-e, de annyira nincs kedvem semmihez és kint is minden olyan szürke, lehangoló... Éjjel Misi bulizott (nem szokott), úgyhogy mindketten zombik vagyunk és a délutáni alvást várjuk :D Még próbálom elhúzni egy fél órával, különben este megint baj lesz!
Tegnap voltunk 1 éves koraszülött utógondozáson a kórházban. Egészséges, semmi baja, mindent tud. És rettenetesen huncut! Tegnap elindította a mosogatógépet. Benyomta a power gombot, azután kicsit jobbra sétált és a startot is megnyomta. Aztán nézett rám, hogy "Ugye, ügyes voltam, Anyám?" 
Hihetetlen, miket les el tőlünk. Azt hiszem, hamarosan írok róla majd bővebben.

Kék kabát és táska: vintage, Pálmalevél mintás sál és fehér pulóver: H&M, Mintás nadrág: F&F, Csizma: Manfield





1 megjegyzés:

  1. Egyem meg Misit! A mosógép elindítást majd kinövi :) Nagyon tetszik a kabátod!

    VálaszTörlés