2016. január 20., szerda

Peace!

Csak egy szokásos téli outfit. Pulcsi, farmer, kabát, csizma, no meg az egyik kedvenc sálam, amit tavalyelőtt karácsonyra kaptam. A peace-jel az utóbbi két-három évben az egyik kedvencem lett. 
Nem sok pulóverem van, és már nem is vennék többet, inkább a tavaszi szezonra vásárolok. Próbálom a meglévő darabokat kreatívan variálni a kabátjaimmal.
Végre megtaláltam az elkopott szürke farmerem utódját a H&M leárazásán! Ezen kívül egy metálos csillogású cipőt szereztem be (de még gondolkodom egy szuper, 70-es évek stílusú csizmán - ha az enyém akar lenni, akkor megvár engem :-) ), illetve most jött meg az Asos rendelésem, ami megint csak telitalálatnak bizonyult, mert a ruha élőben még szebb és nagyon jól áll! Az Instagram oldalamon találtok képet róluk.
Egyébként dolgozom ezerrel, van egy csomó varrnivalóm, közben Misi egyre korábban kel és én ehhez még nem szoktam hozzá. Talán vége a jó világnak és már nem fog 10-12 órát aludni éjjel?! Azt hiszem, nagyon szerencsés anyuka vagyok, hogy ilyen jó alvó gyerekem van!

Kabát: vintage, Pulóver, farmer: H&M, Sál: Ernsting's Family, Táska: Petrity, Csizma: Invito






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése