2016. január 4., hétfő

Overknee

Karácsonykor szeretek elegánsabban, csillogóbban öltözni, de most nem volt olyan ruhám, venni meg nem akartam, így hát inkább a fekete blézert választottam. A bokacsizmáim megadták magukat és cipésznél voltak, maradt a hosszú szárú csizmám (mondanom sem kell, az egyik sarkát elhagytam, mehet ez is javításra). Ez azért eléggé behatárolta, mit vihetek magammal arra a pár napra, mikor utaztunk, úgyhogy a fekete, szürke színeket és a farmert választottam. A blúz enyhén csillámos, ez nem látszik a képeken. Nem tudom, a fény teszi-e, de annyira fehér vagyok a közeli fotókon, mintha valami vámpírtörténetből léptem volna ki, úgyhogy azokat nem is teszem közzé :-)
Remélem, mindenkinek jól indult az új év! Nekünk annyira nem, Misi napok óta hisztis, ma már csak velünk volt hajlandó aludni, pedig ilyen még sose volt. Szerintünk fél valamitől. Napközben is állandóan rajtam akar lógni és ordít, ha leteszem. Kicsit fáradt vagyok, de majd lesz jobb is!

Blézer, blúz: H&M, Farmer: Topshop, Csizma: Sacha




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése