2016. január 18., hétfő

Misi 1 éves! ♥♥♥

Annyiszor elkezdtem már írni ezt a bejegyzést, de egyszerűen nem tudom szavakba önteni a gondolataimat. Talán majd egy következő posztban megírom.
Hihetetlen, de az én kis mesehősöm 1 éves lett!
Nagyon gyorsan elszállt ez az egy év, sok-sok vidámsággal, és szerencsére kevesebb nehéz pillanattal, de így volt jó, ahogy volt!
Misinek készen vettem a tortát, íme a végeredmény, ahogy összekente magát (időközben a kardigánját gyorsan levettem és egy koszolható felsőt adtam rá). Nem szoktam neki csokit adni egyébként, de a másik választható torta diós és gesztenyés lehetett volna, úgyhogy maradt a csokis opció. Egy kis kóstolót kapott belőle.



És a múltkor azt mondtam, nem rakok fel róla meztelen képet, remélem, ez nem annak számít :-) De annyira vicces kép lett, szerintem ezt muszáj megmutatni ♥ 
(Fotó: Sasvári Tamás)


1 megjegyzés:

  1. Csodaszép nagyfiú! Ezekkel a szemekkel már most félhetsz, hogy hány lányt fog meghódítani... :)

    VálaszTörlés