2016. január 11., hétfő

Fuzzy

If I had to describe january in colours it would be ice blue and light grey just as my outfit. I bought this vintage fur in a thrifted shop a few years ago and it's maybe my favourite coat. I choosed nude cashmere sweater and grey boots with destroyed jeans.
This year began very slowly. I did almost nothing for days just carrying my son because he was not in good mood (I don't know why). Now I'm sewing few costumes for hungarian carnival season but I also want to make pants for Misi and some clothes for myself. 
Soon I will get my Asos-order and I also ordered stuff for my baby boy from Mango. 
He turns 1 on 14th january so I have to buy a cake and we'll celebrate with grandfather and with my sister. I will show pictures of my beautiful big boy!

Fur: vintage, Jeans: Topshop, Sweater: no brand, Boots: Invito, Clutch: Petrity

Ha a januárt kellene színekkel leírnom, akkor ilyen lenne: jeges kékek és szürkék. A bunda évek óta hűséges társam, csak úgy, mint a csizma. Nude kasmírpulcsit vettem fel hozzá és szakadt farmert.
Nehezen indult az év. Napokig csak néztem ki a fejemből, illetve Misit cipeltem, mert rossz hangulata volt, vagy időváltozás, vagy "mittudoménmi", Az ünnepek alatti semmittevés nem jött jól, könnyen bele lehet ragadni, ha viszont elkezdek valamit, akkor az hozza magával a többi inspirációt és le sem tudok állni. Most például pár farsangi jelmezt kell varrnom, de Misinek is szeretnék egy nadrágot összedobni, és magamnak is kitaláltam pár dolgot. Nemsokára pedig megjön az újabb Asos-rendelésem! (70%-os leárazás van, nézzetek be, amíg még van méret!)
És a legjobb dolog: Misi 14-én 1 éves lesz! A héten tortát kell szereznem, aztán Papival és Diával ünnepelünk, de szerintem én még a győri Árkádba is bekukkantok útközben, mert miért is ne? 
Természetesen majd mutatok képeket az egyéves nagyfiúról :-)

Bunda: vintage, Farmer: Topshop, Pulcsi: no name, Clutch: Petrity, Csizma: Invito 







1 megjegyzés: