2016. január 1., péntek

Bye bye 2015

Nem is tudom, hogy kezdjem...
Nem sok minden történt ebben az évben. Mielőtt valaki letorkolna, hogy hogy mondhatok ilyet, hisz anya lettem - úgy értem a gyermeknevelésen kívül nem történt semmi, ami másnak izgalmas lenne. Se nyaralás, se nagy bulik vagy fesztiválok, se programok, se shoppingolások, stb. De kétségkívül életem legfontosabb eseménye már év elején, január 14-én történt, amikor megszületett a kisfiam, Kurucz Misi. Szinte a nap minden perce róla szól, számomra ő az igazi izgalmas téma. Hamarosan 1 éves lesz, szeretnék majd bővebben írni róla.

Sajnos nem sok outfit született a blogon, ez most a szülés utáni méretváltozások, és a fotós, illetve jó fényképezőgép hiánya miatt is van. Nem is vásároltam sokat az évben. Emlékezetesebb cuccok, amikre szert tettem, az Asos-rendeléseim és a Petrity-táskám.
Divateseményként az Instyle roadshow-t, a Joy és F&F blogger reggelit, a MBFWCE-t említeném, amiken részt vettem. Lehetett volna több is, ez rajtam is múlt, de most ennyire volt kapacitásom.
Még egy elfelejtett virtuális Liebster Award díjat szeretnék megemlíteni, amit Margita küldött nekem még októberben. Köszönöm, ne haragudj, hogy elfelejtettem írni róla!




Évértékelésként annyit, hogy az év utolsó két hónapja elég stresszesen telt nálam, ugyanis úgy éreztem, valami meg akar állítani, vissza akar fogni engem. Annyi mindent szerettem volna csinálni, és akkor Misi beteg lett, kórházban voltunk, utána sokáig lábadoztunk itthon. Később programok maradtak el, amikre régóta vártam, majd elromlott a varrógépem, karácsonykor pedig én lettem beteg. . Arról nem is beszélve, hogy pénzügyileg nézve sem volt valami fényes a 2015-ös év. Szinte az összes pénzt az autónkra költöttük (és mondanom sem kell, amit a gyerek után kapok, az nem sok mindenre elég). Na, de befejezem a panaszkodást, és remélem, ennek a szerencsétlen sorozatnak vége lesz már.

Itt vannak az idei outfitek összeszedve, lehet, hogy valami kimaradt... Terveket nem szeretnék közölni 2016-ra nézve, mert még nekem sincs róluk fogalmam :-) Majd jönnek menet közben, hagyom, hogy sodorjon az ár. 
Boldogságban, szeretetben, egészségben és sikerekben gazdag új évet kívánok minden olvasómnak!



 

 
 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése