2016. január 26., kedd

A little leo print

Ami a téli outfiteket illeti, az egyszerűség a jelszavam. Azt a viszonylag kevés pulcsit és nadrágot változatosan felhasználni... néha nem könnyű. Éppen ezért most a nude blézerem alá rétegeztem a camel színű kasmírpulcsimat - ami egyébként olyan vékony és mégis jó meleg - egy leopárdmintás muszlinsállal feldobva. Mostanában szeretem a fekete és bézs árnyalatok kombinációját, és a sálban a fekete lett az összekötő elem a nadrággal.
Sok a dolgom most, mert még mindig jelmezeket varrok farsangra (apropó, a sálat is én varrtam az anyag megmaradt széléből), de nagyon élvezem, mintha megint gyerekkoromba tértem volna vissza. Elkészült egy muffin, egy méhecske, de lesznek tűzoltók, egy búvár, Csizmás Kandúr, Pakka Makka&Iggle Piggle, egy türkizzöld koktélruha, és persze egy leopárd is! Ti mentek farsangozni valahová?

Blézer, nadrág, pulcsi: ? Bokacsizma: Manfield, Táska: Petrity



Dagikával, az Apukám szálkás tacsijával ♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése