2015. december 4., péntek

Grey in Vienna

This is the most wonderful time of the year... There are a lot of advent markets and by us it's a tradition to travel to the Christkindlmarkt in Vienna. Last year I didn't do that because I was pregnant and there are always a lot of people and you can hardly move. Instead of Vienna I visited Eisenstadt and its little market. It was really cute too. Last week we were in Vienna with my firend in a cafeteria's own advent event. I wore my 2 in 1 coat (ahother outfit with its darker side here)and my maternity sweater from Topshop. It's so big, I couldn't imagine a year ago that it will be big once in my lifetime :-) My pants are the same like in this post.
Anyway, we are planning a new trip to Vienna but december will be very hectic. I'll take my son to a Santa Claus-event on sunday. I'm curious how will he behave. I guess he won't afraid of Santa :-)

Coat: vintage, Sweater: Topshop, Bag: Petrity, Pants: F&F, Shoes: Sacha

Eljött az adventi vásárok ideje. Sokaknál már szinte hagyomány, hogy kilátogatnak Bécsbe a Christkindlmarkt-ra, ami tényleg hatalmas élmény, annyira hangulatos! Tavaly nagy pocakkal kihagytam, mert eszméletlen nagy tömeg szokott lenni, főleg a végén; helyette Eisenstadtban tettem egy kört, ami persze jóval kisebb, de nem kevésbé hangulatos! Múlt héten egy bécsi kávézó saját rendezésű vásárán voltam. Nagyon hideg volt, a szél is fújt, és a kabátom még vékonynak is bizonyult. Ez az egyik vintage kabátom, ami kettő az egyben, mert ki lehet fordítani, és most a világosabb színt viseltem kívül (a sötétebb oldalával outfit itt). Alá a Topshop kismamapulcsimat vettem fel - és most láttam csak, milyen nagy! Tavaly ilyenkor el sem tudtam képzelni, hogy ekkora különbségeket fogok látni! A nadrágom ugyanaz az apró mintás, mint ebben a bejegyzésben. Egyébként még fogunk menni Bécsbe, de nem tudom, mikor. A december sűrű lesz - szerencsére -, a hétvégén például Misit Mikulás-ünnepségre viszem, kíváncsi vagyok, mit fog szólni. Szerintem nem fog megijedni a Télapótól :-)

Kabát: vintage, Pulóver: Topshop, Táska: Petrity, Nadrág: F&F, Cipő: Sacha




2 megjegyzés: