2015. december 10., csütörtök

Ajándékötletek karácsonyra

Idén korán beszereztem a karácsonyi ajándékokat. Többségüket kézművesektől szereztem be, akik az ismerőseim közül, vagy a környékünkről kerültek ki. Örülök, hogy ennyi kreatív ember vesz körül! Arra gondoltam, írok egy kis termékajánlót, hisz miért ne támogathatnánk őket ahelyett, hogy a multikat gazdagítanánk, ahol nagyobb eséllyel veszünk teljesen haszontalan ajándékot, mert muszájból vettük? Én egyébként sokkal jobban szeretem a személyesebb ajándékokat. Íme az én listám; van benne soproni ajánló is, de az ország más részéből származó alkotó is, akitől most szeretnék, vagy korábban vásároltam már.

Lovelylight
A Lovelylight égősorai nem csak karácsonykor, hanem egész évben megállják a helyüket hangulatos dekorációként. Minden darab kézzel, aprólékos munkával készül, kérésre egyedi színben. Én a tesóimat leptem meg egy-egy égőfüzérrel, és ezt azért merem elmondani, mert egyikőjük direkt november végén kérte, hogy fel tudja díszíteni vele a nappaliját, másikuk pedig szintén novemberben látogatott haza Londonból, így hát csak akkor tudta magával vinni. Deeeee... azt hiszem, a szomszéd barátnőmnek is ilyet fogok venni :-) (Meska boltját itt találjátok.)

 

agraVintage
A zsákvászon most nagyon divatos, sokoldalúan felhasználható anyag, ami remekül illik az ipari stílusú berendezéshez, de úgy döntöttem, nálam a midcentury-ben is jól fog mutatni. Itt is lehet egyedi színt és mintát kérni.
Én az étkezőben az ünnepi asztalt dekorálom egy ilyen futóval, hamarosan lesz róla kép.



Dido's soap
Pár évnyi ekcémás szenvedés után leálltam mindenféle tisztító- és tisztálkodószerről és a legtöbb kozmetikumról (a sminktermékeket kivéve), és folyamatosan próbálgattam ki a natúr termékeket. Nemrég állapodtam meg a Dido' soap-nál, ahol szintén megvalósítják egyéni elképzeléseinket. Most érkezett meg a "fürdőbombám", de imádom az avokádós szappant, a dióleveles hajmosószappant. Dido ajakápolót is készít, most az van a kívánságlistámon. A szappanokat csinos kis lenvászon zsákocskával is lehet kérni. Barátaim ajándékai lesznek.
A Dido's soap és az agraVintage közös Meska-boltban működik, itt találjátok.





Cucc
Cucc Papírzsákot kapott név- és születésnapjára mindkét tesóm és nagy sikerük volt. Karácsonyhoz illő mintás zsákok is kaphatóak, de egyedi feliratot is kérhetünk, ahogy én is tettem: Londonos zsák érkezett a tesómnak Londonba :-)



Ikki
Az Ikki táskákkal a soproni BúgóCsiga Akusztik Garden adventi vásárán találkoztam. A tervező workshopokat is szokott tartani kis városunkban. Facebook-oldala itt.




Csíz Műhely

Egészségtudatos édesszájú családtagjainknak, barátainknak szuper ajándék lehet. Én már kóstoltam a BúgóCsigás vásáron :-) Facebook-oldala itt




HoppHopp
Egy anyuka ismerősömtől hallottam a HoppHoppról, aki puha bőrből készít babacipőket. Nagyon cuki mintákkal, méretre varrják a kis lábbeliket. Naná, hogy Misi fog ilyet kapni, ugyanis mindig gondot okoz, hogy mit adjak rá, hiszen eléggé magas a lábfeje és nem minden babacipőbe sikerül beletuszkolni. Jó ötlet babás/kisgyerekes barátoknak, hisz nem muszáj mindig játékot venni :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése