2015. december 16., szerda

Advent Bécsben

Azt hiszem, már említettem, hogy Bécs a kedvenc városom és szívesen élnék ott. Annyira szép és művészi! Állítólag a mérleg jegyűekhez nagyon illik, és ezt én is alátámaszthatom, mint mérleg :-)
Azért így sem panaszkodhatok, mert mi Sopron környékén lakunk és innen csak egy óra álmaim városa, úgyhogy tényleg bármikor átmehetek, ha akarok. Pár éve egy bécsi tánccsoport tagja voltam, nagyon élveztem, hogy minden héten mehettem.
Most a szokásos adventi vásárt néztük meg, mert a tesóm még sosem látta. Féltem, hogy hideg lesz és Misinek nem tesz jót, de annyira nem volt vészes és őt is jól felöltöztettem.
Nem a Rathaus-hoz, hanem a Museumsquartier-re mentünk, mert ott kisebb a vásár. Először véletlenül másik irányba indultunk és a Sissy múzeumnál egy gyönyörű téren lyukadtunk ki, ahol ha nem lettek volna turisták, biztos azt hittem volna, hogy a 19. századba csöppentem vissza. Sok lovaskocsi is elgördült mellettünk. 
Ami a vásár portékáit illeti, megint nem voltam lenyűgözve, de hát ide a hangulat és puncs miatt megy az ember. Én most málnásat ittam, de a Mozart-os is nagyon jó! 
Misit sokan megmosolyogták a bajszos cumija miatt. Ő nagyon ügyesen viselkedett, de párszor cipeltem, mert a babakocsiban nem látott eleget. 
(Képek: Sasvári Tamás)




Kabát: vintage, Pulcsi: Primark, Bokacsizma: Sacha






Misi + Apuka
(Misi kabátja Marks&Spencer, nadrágja Primark)



Hazafelé a Mariahilferstrasse-n (szerencsére sikerült a szomszéd utcában parkolni).


2 megjegyzés:

  1. Szépek vagytok. Látván a képeket, régi szép emlékek tértek vissza. Nagyon szeretem a karácsonyi hangulatot Bécsben.

    VálaszTörlés
  2. Ez a mérleg is imádja Bécset :) Szupi képek, az utolsó mehetne magazinba is simán! Ez a cumi pedig megunhatatlan :D

    VálaszTörlés