2015. november 19., csütörtök

Red / white / black / grey

I've mentioned that I have less pants because I've worn one pair to death and I gave back another pair to my sister because I lost some weigh finally. But I found great pants in the sale section of F&F and I bought these with tiny triangle print ( I know it looks like houndstooth or checked). I've never thought that this cut would look good on me but I'm happy that I tried it. I paired a grey blouse and a red sweater to my pants, with black mules and grey clutch. The weather was fine even it looks cloudy in the pictures.
We've just arrived home from my family where we spent 5 days. My sister visited us from London and I took her to the railway station today. These days were absolutely amazing bu my baby Michael caught a cold so now I have to heal him ♥

Photo: VRGDRN
Pants: F&FBlouse: H&M, Mule: Deichmann, Clutch: Petrity, Sweater: no brand

Múltkor panaszkodtam, hogy kettővel kevesebb nadrágom lett, de gyorsan pótoltam is a hiányt: találtam egy utolsó leárazott darabot az F&F-nél és pont a méretem volt, így hát elhoztam; közben pedig a tesóm nekem adott egy világoskék szaggatott farmert, szóval nem kell aggódnom, hogy mit viselek majd a télen. Íme az új nadrág: olyan, mintha apró kockás vagy tyúklábas lenne, de valójában kis háromszögekből áll a minta. Nem gondoltam volna, hogy jól áll egy a nadrágfazon, de örülök, hogy megpróbáltam. Maradva az egyik múltkori bejegyzés nyomán, a pulcsi alá hosszú, galléros blúzt vettem, cipőnek pedig a mule papucsot választottam (ne tévesszen meg senkit a szürkeség, nagyon jó idő volt). Most először választottam le a Petrity-táskám elején lévő clutch-ot és használtam külön. Azért ilyen lapos, mert csak a pénztárcám, az irataim és a telefonom volt benne. A babacuccokat mindig külön csomagolom, nem vagyok az a "pelenkázótáskás" típus, bár kétségkívül hasznos találmány.
Egyébként most értünk haza pár napos családi látogatás után. A tesóm is visszament Londonba, kivittem a győri vasútállomásra és utána Miskóval siettünk haza a kutyusainkhoz, akik nagyon hiányoztak. Misi sajnos beteg lett, köhög és folyik az orra, de remélem, hamar kilábal belőle, legalábbis én azon leszek ♥

Nadrág: F&F, Blúz: H&M, Mule: Deichmann, Borítéktáska: Petrity, Pulcsi: no name







4 megjegyzés:

  1. nice shoes!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini. Imádom a piros-szürke kombinációt!

    VálaszTörlés
  3. You look fabulous! This outfit is so stylish and chick! Can't wait to see the next one!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    VálaszTörlés
  4. I love the collar with the sweater! And the pop of red!

    Sugarcandycandy.blogspot.com

    VálaszTörlés