2015. november 17., kedd

Precious little angel ♥

Misi babám betöltötte a 10 hónapot, ezért hoztam pár képet róla, fókuszban az outfitjeivel. Mindig nézegetem az aktuális babadivatot, de itthon nem sűrűn találkozom olyan ruhákkal, viszont megmondom őszintén, nincs is szükségünk többre, mert már így is nagyon sok van, akár hármasikreket is fel tudnék öltöztetni. A lényeg, hogy pénzkidobás lenne még új cuccokat beszerezni, de egyébként most kaptunk a tesómtól szuvenírként cuki ingecskét, jumpsuitot és nadrágot, a farkincás zokniról nem is beszélve :-)
Ami Misi fejlődését illeti, épp nagyon küzd a felső fogacskáival, mert a hegyüket már jól ki lehet tapintani, de az ínyét még nem törték át és elég sokat szenved emiatt, hozzáteszem, nagyon hősiesen! Az elmúlt hétvégén viszont nem ismertem rá, és nem is találok erre magyarázatot. Egész nap "hisztizett", éjszaka nagyon sokszor felriadt és ordított, alig tudtam megnyugtatni, nem hogy visszaaltatni! Egyáltalán nem is volt magánál, félálomban, kábultan üvöltött. Ilyen még nem volt, az biztos, ő mindig nagyon nyugodt baba. 
Egyébként több időt tölt most már állva, mint ülve vagy mászva, természetesen mindent megkóstol és aprólékosan megvizsgál. Hihetetlen, mennyit lehet nevetni egy gyereken, olyan vicces, ahogy felfedezi a világot! A legjobb, mikor hallom, ahogy mászik: placcs-placcs, csapkodja le a kis tenyerét a földre és közeledik. Tudja, mikor kell menekülni, mikor csinált olyat, amit nem kéne (mert koszos, vagy veszélyes). Egyre több dolgot utánoz, például hangokat, arckifejezéseket, mozdulatokat... Egyszerűen élmény minden perc, amikor nézhetjük, hogy lesz egyre ügyesebb és okosabb. Szóval aki még hezitál, hogy belevágjon-e végre a gyerekvállalásba, annak azt üzenem, hogy nem szabad kihagyni! ♥

Mickey egeres body és babacipő: F&F, póló a Hoferből, farmer: Ergee



Ez a kedvenc szettem, bár mindig mondom, hogy nem szeretem a "fiúnak kék, lánynak rózsaszín" sztereotípiákat, de be kell vallanom, nagyon jól áll Misinek a kék. Ezt az együttest a Mici néni kötötte neki még januárban, mostanáig kellett várnom, hogy jó legyen rá. Olyan jó puha és meleg, igazi téli cucc. Misi valósággal úgy néz ki benne, mint egy kis angyalka! (Csillagos body: F&F; zokni: Falke) Csak a vállfával tudtam lekötni, amíg fotóztam :-)



 Selfie by Misi :-)



Pulcsi: Next, felső: C&A 




Itt nem volt épp jó hangulatban, de olyan aranyos, mikor morcos! (A ruhákat kaptuk, nem tudom, milyen márkájúak.) 




Kapott egy fogkefét, azóta ez az egyik kedvenc játéka :-) Ezt az inget imádom, olyan nagyfiús benne! (Nadrág a Hoferből) 





Örültem a narancssárga dzsekinek, hogy végre nem kéket kell ráadnom. (Felső: Next) A kutyusos mamuszkát gyakran használom, mert olyan erős lába van Misinek, hogy nem megy bele a normális babacipőkbe, csak a sokkal nagyobbakba, de olyankor meg elöl marad egy csomó hely. Épp most szeretnék rendelni egy HoppHopp puhatalpú bőrcipőt.



Most egyelőre ennyi jutott eszembe Misiről, egyébként is mennem kell vissza hozzá, mert a tesóim vigyáznak rá. Ha közben beugrik még valami infó, kiegészítem, de szerintem beszéljenek helyettem a képek :-)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon édes Kisbaba :-) A kék tényleg jól áll neki, de nekem az utolsó szett a kedvencem :-)

    VálaszTörlés